Prezentarea sarcinilor membrilor STAFF

Aici veţi găsi regulamentul jocului si al forumului.
Închis

Owner
Premium

Mesaje: 202
Localitate: nu ştiu

Prezentarea sarcinilor membrilor STAFF

Mesaj de Hercy »

În acest topic, prezentăm membrii STAFF-ului şi sarcinile fiecăruia pentru a nu mai exista confuzii.

[SA]Reme: plângeri la adresa STAFF-ului, recrutare STAFF, idei gameplay, reclamaţii STAFF, reclamaţii playeri, cereri unban, conturi pierdute, parteneriate şi administrare.
[SA]Kievre: probleme tehnice, erori, buguri server/client.

[TM]Hercy: luarea tichetelor perso, plata, întreţinerea, şi recrutarea de YT noi, organizarea forum-ului.
[TM]Claudia: luarea tichetelor perso, oferirea personalizatelor şi verificarea listelor.
[TM]Rux: luarea tichetelor perso, oferirea personalizatelor şi verificarea listelor (+ treburile ei ca şi [GFX].)
[TM]MariusHD: luarea tichetelor perso, oferirea personalizatelor

[GA]Anxiety: luarea tichetelor perso, menţinerea liniştii şi decenţei pe server (sancţionarea playerilor care încalcă regulamentul prin acte cum ar fi: spam-ul, reclama la alte sv, etc.)
[GA]Alin : luarea tichetelor perso, menţinerea liniştii şi decenţei pe server (sancţionarea playerilor care încalcă regulamentul prin acte cum ar fi: spam-ul, reclama la alte sv, etc.)

[GM] / [CM] în general: răspund playerilor la nelămuriri, organizează evenimente, păstrează liniştea pe server.

[INT]: ajută la negoţuri între servere (nu ajută la negoţuri CS:GO - Demera2 / LoL - Demera2 , etc), asistă la seturi pe miză sau la barbut (panou, detalii aici : viewtopic.php?f=4&t=138)

[GFX]: se ocupă cu personalizatele.


De precizat, rămâne faptul că, nici ceilalţi membrii STAFF nu sunt scutiţi de sarcinile clasice, cum ar fii: organizarea evenimentelor, administratrea forumului (în secţiunile în care se poate da un răspuns pe care îl cunoaşte şi un TM/GA), administrarea server-ului de discord, menţinerea liniştii pe server.

Închis